Mijn Theater
In de Mijn Theater omgeving kunt u zelf zien voor welke voorstellingen u kaarten heeft, hoeveel tegoedbonnen (uitgifte na augustus 2020) en/of corona vouchers u heeft en voor welke voorstellingen u op de wachtlijst staat.
De eerste keer registreren
Het is bij uw eerste bezoek aan Mijn Theater nodig om u te registreren (ook als u al jaren ons theater bezoekt).
- Ga naar Mijn Theater via deze link: https://selfservice.ticketmatic.com/flow/kennemer_theater of via Inloggen bovenaan onze website.
- Kies voor het tabblad ‘Registreren’
- U kunt hier een account aanmaken. Gebruik het e-mailadres dat bij ons bekend is. Uw 'Mijn Theater omgeving' wordt dan gekoppeld aan de gegevens die we al van u hebben. U kunt zelf een wachtwoord kiezen.
- Klik op ‘Registreren’.
- U ontvangt dan binnen enkele ogenblikken een mail van ons om uw registratie te bevestigen. Hierin zit een 4-cijferige code die 15 minuten geldig blijft. Let op: Sluit het scherm van uw webbrowser hierbij niet, anders sluit het registratieproces en werkt de code niet.
Tip: Heeft u na enkele minuten nog geen e-mail ontvangen? Controleer dan uw spam/junk-box.
Na registratie kunt u inloggen in uw account. Daar kunt u vervolgens uw tickets, wachtlijst inschrijvingen, persoonlijk tegoed en uw persoonlijke gegevens bekijken.
Mijn Omgeving
Als u bent ingelogd kunt u de volgende kopjes zien:
Mijn Tickets - Mijn Wachtlijst - Persoonlijk Tegoed - Mijn Gegevens - Bestel Tickets.
Sommige onderwerpen tonen alleen als ze van toepassing zijn.
Mijn Tickets
- Hier ziet u uw reeds geboekte tickets
- Alle toekomstige voorstellingen waar u tickets voor heeft gekocht worden getoond.
- Indien van toepassing ziet u of de voorstelling is verplaatst of geannuleerd
- Voor sommige voorstellingen kun je nu zelf uw kaarten retourneren conform onze annuleringsvoorwaarden, u krijgt dan automatisch een tegoedbon die u ook kunt terugvinden onder het kopje 'Persoonlijk Tegoed'. Zo bent u nooit meer uw vouchers kwijt!
- U kunt uw tickets opnieuw downloaden door op 'Tickets' te klikken.
Wanneer u tickets bij ons aan de kassa hebt gekocht, of op een andere manier dan met betaalwijze iDEAL kan het zijn dat u de tickets niet kunt downloaden. Neem dan contact met ons op.
Mijn Wachtlijst
- Wanneer u zich heeft aangemeld voor de wachtlijst van een voorstelling, vindt u deze aanvraag hier terug. Heeft u reeds kaarten kunnen bemachtigen of heb je geen interesse meer? Dan kunt u de wachtlijstaanvraag annuleren.
Persoonlijke Tegoeden
Hier vindt u al uw tegoedbonnen en corona vouchers met saldo, einddatum en code.
Wilt u een voucher of tegoedbon gebruiken?
- Klik op de code van de voucher
- De vouchercode kleurt groen
- Selecteer je tickets of open je winkelmandje en plak de code in het betaalscherm bij Betaling
> 'Gebruik Kennemer Theater Tegoedbon'
> Er opent zich dan een tegoedveld waar u de code in kunt plakken.
> Als u meerdere vouchers wil gebruiken, herhaal dan deze stappen.
Goed om te weten: heeft u met verschillende e-mailadressen tickets besteld en daarvoor in coronatijd tegoedbonnen of vouchers ontvangen? U heeft dan in ons kaartverkoopsysteem verschillende accounts en moet dan ook verschillende Mijn Theater Accounts aanmaken. Wilt u gegevens laten samenvoegen, neem dan contact met ons op via kassa@kennemertheater.nl
Mijn gegevens
Hier ziet u uw persoonlijke gegevens zoals die op dit moment bij ons bekend zijn, ook kunt u deze zelf wijzigen bij bijvoorbeeld een verhuizing.
Bestel tickets
Als u hier op klikt gaat u direct naar de website van het Kennemer Theater.
Uitloggen
Maakt u gebruik van een computer waar ook andere mensen gebruik van maken? Vergeet dan niet uit te loggen na gebruik van Mijn Theater. Als u uw account een uur niet gebruikt wordt u automatisch uitgelogd.
Ga direct naar Mijn Theater om u te registeren.